kan je met herbullife ook gewone soep eten?

ik ben een dieet aan het uitproberen van herbalife maar nu staat er in mijn dieetlijst ook soep van hun maar aangezien het best duur is denk als het met de gewone soep kan nwaarom niet dus vandaar mijn vraag of moet je pensee hun soep hier voor gebruiken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Herbalife werkt alleen omdat je hun dure spulletjes koopt, je leerrt niet zelf gezond eten.
Zodra je de producten niet meer koopt, kom je weer aan omdat je vervalt in je oude patroon.
Informeer jezelf, stop met Herbalife en ga zelf uitzoeken wat gezond eten is en wat voor jou werkt.

Het beste antwoord

Je kunt simpel je eigen soep maken.
Gewoon bouillonblokje + water, veel groente naar keuze er in gooien, en naar smaak aanvullen met wat vlees naar keuze (eventueel wat spaghettisliertjes erdoor)

Ik maak soep vaak als ik broccoli heb gehad, de stronk bewaar ik, snijd ik in kleine stukjes (alleen het echt harde kontje moet je wegdoen), even kwartiertje koken in bouillon en daarna pureren, klaar!

Toegevoegd na 1 minuut:
Nergens voor nodig om de herbalife soep te kopen, veel te duur.
Let wel op met kant en klare soep in de winkel, hier zit vaak veel suiker en andere ingredienten in die niet zo gezond zijn.
Maar via google kun je zat recepten vinden voor een lekkere gezonde soep die je zelf kunt maken.
Ritsuka