Waarom staat er een achtje bij mijn avatar terwijl ik op niveau 7 zit?

Is dat om een veer in mijn **** te steken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op jouw niveau zijn dat geen veren meer,maar pluimen en waar je die steken wilt,is geheel aan jou!

Het beste antwoord

ga er maar eens met je muis over. Jij bent de 8e in de totale puntenscorelijst. Gefeliciteerd!

Toegevoegd na 55 seconden:
correctie: wekelijkse top 10...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat die alleen aangeeft wat je rang is in de wekelijkse lijst. Die kan dus verschillen van je niveau (ik ben 9, rang is nu 2) maar ook per dag (vanmorgen was ik nog 3, gisteren 4). Zegt dus niet zo heel veel, maar is wel grappig.
In de lijst van deze week zit je dus op nummer 7, qua punten. Hierdoor vallen ook actieve nieuwkomers meteen een beetje op. Vind ik wel leuk.
Het gaat dus om de middelste lijst, zie link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gefeliciteerd met de 2 de plaats.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je, weet ik ook gelijk waar dat voor is want dat vroeg ik mij al af waarom de een dit wel had en de ander niet.