Hoe verander ik mijn GoeieVraag gebruikersnaam?

Ik wil mijn GoeieVraag gebruikersnaam veranderen. Ik heb geen idee hoe ik dit kan veranderen, maar ik wil graag mijn naam weg hebben hierzo.

3 jaar geleden
taillie
3 jaar geleden
staat niet tussen meest gestelde vragen ook... dus zal niet mogelijk zijn denk ik
TurfGraver
3 jaar geleden
Kun je zelf niet, zal een Moderator moeten doen.

Antwoorden (1)

Je kunt je naam niet zelf veranderen. Als er bijzondere redenen zijn (je wilt bijvoorbeeld toch liever niet dat je eigen naam gezien wordt), kun je een verzoek hiertoe bij de moderators indienen:
https://www.startpagina.nl/v/huisregels
Dit is veranderd. Aanvulling moderator: de moderators hebben geen mogelijkheid om iets te veranderen in de gebruikersprofielen. Je kan een verzoek indienen bij de beheerder van de website:
https://www.startpagina.nl/klantenservice
Toegevoegd op 31 december 2020 12:01: tekst
SimonV
3 jaar geleden
itsme
3 jaar geleden
De moderators hebben geen mogelijkheid om iets te veranderen in de gebruikersprofielen. Je kan een verzoek indienen bij de beheerder van de website (zie onderaan de pagina de button Contact).