Vlam van de aansteker blijft niet branden, wat zou er kunnen zijn?

Heel even komt er een vlam, maar gaat gelijk weer uit en als de vlam het doet gaat die weer uit als ik de aansteker beweeg.

Het gaat over de Jet 1300-C Butane Lighter.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
1.4K

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat de vlam verop is Of dat je hem verder moet opendraaien zodat er meer gas kan vrijkomen

Toegevoegd na 56 seconden:
Het kan zijn dat het Gas Ver op is Niet de vlam sorry :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het kan ook zijn dat de vlam geen zuurstof bij ontbrandingspunt krijgt